Licenser hit och dit. Hur vet man?

Jaag

Trådstartare
Köpte en ponny för ca 2 årsen men jag har ingen koll på om han har livstidslicens eller inte. Googlat och letat, kollat på tdb, men hittar inget. Vet någon hur man kan få reda på om han har det? Ska nämligen ut och börja tävla lokalt nu & då måste jag veta detta :D
Just det, ny här. Vet inte vart jag har lagt tråden. Säg till om nått är fel ;)
 
Sv: Licenser hit och dit. Hur vet man?

Väldigt enkelt!
Antar att ponnyn är registrerad i tdb?! (annars gör du det)
Gå in på "förnya licens" -när du klickar på den så kommer det ju antingen upp att licensen har blivit aktiverad dvs den har livstidslicens. Annars kommer det upp hur mycket du ska betala och då sätter du in pengar på kontot.
Oavsett om den har livstidslicens eller ej så måste du trycka på den där knappen varje år.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har nyss köpt ett hus, som tar vatten ur lokal brunn. För att göra livet underhållande, så är vi tre fastigheter som delar på samma...
2
Svar
31
· Visningar
1 812
Senast: Blyger
·
L
  • Artikel
Dagbok Det är så jävla mycket som är sjukt och konstigt och äckligt i denhär världen. Och det är så jävla svårt att veta vad man ska tro på och...
2
Svar
35
· Visningar
1 878
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 470
Senast: Jeps
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 769
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Annonsera mera hundar 2
  • Varför så många hundar på rymmen?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp