S

_saarah

Visst är det så att man får tävla på kvittot?
Jag ska nu köpa nytt(lokallicens) och ska tävla i feberuari.hinner då inte få mitt kort. Jag får tävla på kvittot va?

tpf sara :bow:
 
Sv: Licenser

ja det får du då skall ha kvittot på att du petlat den och den andra delen på licens lappen (det är ju två lappar på)

lycka till på tävlingen
 
Sv: Licenser

Det är bara att du sätter fast kvittot på den delen som du ska behålla och skriva under.
Sen är det bara att tävla på :)
Och lycka till.
 
Sv: Licenser

yeps som sagt får du tävla på underlaget och kvittot tills du fått kortet...(som ju brukar dröja ett tag...)
 
Sv: Licenser

ja fick inte vänta såå himla länge i år.........är kanske skillnad om man löser ny licens?
 
Sv: Licenser

ja eller så har dom helt enkelt lärt sig att bli snabbare...tror det var förra året eller förförra som det dröjde hur länge som helst innan jag fick den....Betalade i typ slutet av februari och fick den i april nån gång.....
 
Sv: Licenser

lundsbo skrev:
Jag betalade 3/1 och har inte sett röken av licensen än?
Det är inte mitt första år...
va konstigt. jag förnyade nämligen åxå min, betalade typ 5/1 å ja fick min för minst en vecka sen..........
 

Liknande trådar

Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
9 820
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 853
Senast: Mirtai
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 294
Senast: Hazel
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 127
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp