Licensunderlag..

jo7

Trådstartare
när brukar dessa skickas ut för det nya året? Måste anmäla innan den 14:e januari och därmed åxå ha betalat in min licensavgift innan dess. Har dock inte dimpt ner ngt undelag i brevlådan ännu. Har ens klubbarna hunnit få dem ännu? Det är ju ändrarde priser bl.a..
 
Sv: Licensunderlag..

Kom på..man behöver kanske inte ha betalat in förrän till tävlingsdagen ? Eller hur är det nu igen? *glömsk* Men inte så jättelänge dit heller ju..
 
Sv: Licensunderlag..

Du hämtar licensunderlag på din klubb när du visar upp att du betalt medlemsavgift för 2005. Klubbarna har fått ut licensunderlagen.
 
Sv: Licensunderlag..

i bästa fall har klubbarna fått underlagen. vi fick våra idag...har haft lite panik eftersom jag ska tävla på fredag.....
det räcker att man betalat före tävlingsdagen, man kan ju ha med sig postens kvitto och sin gamla licens...
 
Sv: Licensunderlag..

Först måste din klubb beställa nya licensunderlag från förbundet. Sedan kan de ge dig ett, men det är inget som kommer automatiskt i din brevlåda (om inte din klubb på egen hand har infört det) utan du måste be om det. Det räcker dock att du har betalt innan första tävlingen. 'Papperslappen' plus kvitto på betalningen gäller som licens tills du fått plastbrickan. Gamla licensen kan vara bra att ha med också så arrangören kan se ditt licensnummer.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 888
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 774
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 644
Senast: Lhas
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 754
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp