Bukefalos 25 år!

Ligger på rygg

B

**BORTTAGEN**

Vår hund ligger väldigt ofta på rygg, sover, tuggar på saker, vilar lite osv. Nu ligger han här nedanför stolen på rygg och tuggar på något. HAn kan ligga på rygg i flera timmar ibland, är detta vanligt?

T

thereseSvensson

det är nog ganska vanligt, han känner sej trygg... :d

Säger som du!Han känner sig trygg!Mina är lika dana!Ligger och leker med saker på rygg mm!Sover på rygg gör dom oxå!Attans bara att gammel hunden snarkar så förfärligt när hon ligger så :crazy: :angel: :rofl:

N

Nickan

Hihi *känner igen* min starkar oxå ngt grymt när hon ligger på rygg och sover....med min andra är jag skonad från det...dock gör han det mesta på rygg, man kan ju undra varför han är utrustad med 4 ben eg :D

Min kan också ligga på rygg ett bra tag... om han tycker det är skönt så är det inget att oroa sig över...

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min vän har en valp på nu snart 7 månader med ett mkt konstigt beteende. Hon kissar i sin bädd och har heller inga "problem" med...
2
Svar
21
· Visningar
1 290
Kropp&Själ Då var det dax igen. Haft en skitnatt där jag inte kunnat somna, trots att jag blundade inte tänkte på något och försökte slappna av. Va...
Svar
13
· Visningar
629
Hundhälsa Kanske konstig fråga att ställa men har aldrig varit med om detta och undrar om det är normalt... Har en hane på 6 år som kastrerades...
Svar
9
· Visningar
846
Kropp&Själ Jag har på senare tid märkt att jag ligger och tänker en hel del innan jag kan somna. Mycket sker nog undermedvetet, killen sa att det...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 718

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Halt efter sömn
  • Tillskott för bättre päls?

Hästrelaterat

Omröstningar