Lika stor mobil som...

Barbabelle

Trådstartare
Samsung galaxy s10e finns det?

Behöver en ny mobil men hittar bara större modeller än den. Hade velat ha en ny i samma storlek och en annan modell.

Någon som har tips?
 
iPhone har, men det är jäkligt ont om smidiga androids nu, åtminstone om man vill ha något motsvarande i prestanda. Jag kollade på mindre modeller av Asus och Xperia 5, båda två har fått bra recensioner men är lite större än s10e. :meh:
 
Jag har en iPhone 13 mini som jag är jättenöjd med. Den är lite mindre än galaxyn. Fortfarande något för stor enligt mig, men den får plats i en vanlig ficka utan större problem åtminstone
 
Har inte koll på exakt storlek på s10. Men vill du ha en åt det mindre hållet finns s22, som är samma storlek som s9.
 
Jag blir galen på att alla telefoner ska vara så jävla stora!! Jag vill ff kunna få plats med den i ridbyxfickan så jag gav till slut upp och köpte en Flip5.
 
Den är rätt markant mycket större med 1,5 cm högre och en halv cm bredare, tyvärr. s22 kommer närmast med en halv cm högre.
Den är dessutom jävligt otymplig irl! Gjorde misstaget att låt mig övertygas att köpa en på rea i somras, trots jag egentligen vill trippelkolla om det är något jag står ut med, började sedan lipa när jag upptäckte hur den liksom blev ännu större pga. att den är så bred och kantig. Det är nu min partners telefon istället... och jag har kvar min stenålders tills jag får tummen ur och köper en Asus eller så.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 267
Senast: Rie
·
Svar
14
· Visningar
755
IT & mobiler Jag har en Xperia 10 III som jag är väldigt missnöjd med. Insett att jag är en samsung-människa. Frånsett att jag inte gillar hur den...
Svar
12
· Visningar
703
Senast: Sharpless
·
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
451
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp