Likit slicksten - hål rakt igenom?

bettysmatte

Trådstartare
Är det någon som har koll på om Likits slickstenar har ett hål rakt igenom? Jag lyckas inte hitta några bilder på produkten utanför förpackningen. Jag söker efter någon sort som jag inte behöver köpa hållare till utan bara enkelt kan hänga upp vid behov.... :)
 
Är det någon som har koll på om Likits slickstenar har ett hål rakt igenom? Jag lyckas inte hitta några bilder på produkten utanför förpackningen. Jag söker efter någon sort som jag inte behöver köpa hållare till utan bara enkelt kan hänga upp vid behov.... :)
Den stora är det hål i. Dom sätts i hållare med en pinne i mitten. Dom mindre är det inget hål i för där sätter man hela behållaren i leksaken
 

Liknande trådar

Utrustning Blir galen! Min gamla pannlampa gav upp efter många års trogen tjänst och jag tänkte passa på att försöka hitta en som funkar bättre för...
2
Svar
29
· Visningar
1 868
Senast: Snubbelfot
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 174
Senast: Ajda
·
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 555
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 739
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp