Bukefalos 28 år!

lilla gubben....

K

körsbäret

har en liten shettis pojke i stallet som åkte akut till djursjukhuset igår! :( dem tror att de är något med tarmarna, att dem har börjat vrida sig eller nåt och han har en massa smuts och gaser i magen.
Om han blir sämre nu så måste dem operera, och om de blir en operation så är de 50-50 att han överlever :cry: :cry:

stackars lilla shettis pojke :cry:
 
ja de hoppas jag också!!! han e en väldigt speciell liten kille!!
 
Jag håller tummarna för att han blir bättre och slipper opereras! Min häst opererades för liknande för ungefär två månader sen. Hon klarade operationen och blev rätt bra, men fick sen bråck på såret, så då tog vi bort henne. Ville inte utsätta henne för en till operation.

Är hästen annars pigg o så? Jag håller alla tummar!

/ Maris
 
usch va hemskt.....stackars dig!
dem har iaf ringt från djursjukhuset för några timmar sen och dem sa att de inte var någor livshotande iaf. :bow:

ja,han är pigg annars, och har ibland lite lätt att lätta på bakbena :D
 
Vad skönt att han verkar bättre! Min häst var 19 år gammal, och verkade ha dåligt hjärta. Vet dock inte om det uppkom i samband med allt som hände då eller om hon hade det konstant. Hon klarade iaf operationen trots det. Sen att det blev som det blev är jättetråkigt men så är det ju med djur tyvärr...

/ Maris
 
min häst åkte akut in för tarmvredsoperation. hon klarade operationen men inte uppvaket. så hon dog trots försäkring vart det en jäkla massa pengar att betala :mad:

hoppas att det ordnar sig för eran.
 
min fd ponny fick tarmvred o åkte akut te strömsholm. där visade de sej att han hade tarmcancer oxå, mkt ovanligt tydl. inte en speciellt trevlig upplevelse. usch :cry: :cry: :cry:
 

Liknande trådar

Katthälsa Nu behöver jag alla tassar, tummar och tår för lille Skrutt. Vi åkte in akut i morse med vad jag trodde var en förstoppning. Han har...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
17 900
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 186
Senast: Skjøldur
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 327
Senast: Elendil
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp