Lilla Stockholm

Kalaspinglan

Trådstartare
Är det fler än jag som ska ställa ut sin guldklimp på lördag eller söndag?

Jag har fått alla papper från arrangören och då står det att vi är i grupp 15 och att min hund ska "bedömas som 1 i ringen". Är mitt antagande om att jag ska först ut i gruppen korrekt?
 
Sv: Lilla Stockholm

Javisst, jag letar efter en RR-hane då hittar jag säkert rätt på en gång ;)
 
Sv: Lilla Stockholm

Ja det låter det som! Han är väl inte så gammal va? Junirohanar först eftersom att det inte är med några valpar. (Brukar väl iaf inte vara det på LS?)

Nää fyyy... Vad avis... Jag vill också komma :(
 
Sv: Lilla Stockholm

Det kanske är på Stora S det inte är valpar? Eller har jag varit där nått år då det varit valpförbud? Vet att valpklass har ställts in nångång nånstans när det gått nån sjukdom... Luddigt minne...
 
Sv: Lilla Stockholm

Så kul! Själv kan jag inte komma förbi och titta då vi åker till landet. Men annars hade jag gärna kommit och spanat på Din RR-hane.

Kan ju inte vara så svårt att hitta, nu när Du har beskrivit honom! :D
 
Sv: Lilla Stockholm

Kalaspinglan skrev:
Jag har fått alla papper från arrangören och då står det att vi är i grupp 15 och att min hund ska "bedömas som 1 i ringen". Är mitt antagande om att jag ska först ut i gruppen korrekt?

Du är först ut i den ring15(för det stod väl ring 15 och inte grupp 15?). Så din bedömning börjar prick 9.

Jag ska ställa på lördag,men har inte pejl än på när... Det får ordna sig, PM har ju kommit så jag sätter mig väl på fre kväll och spanar in när det blir lagom att åka.

Mvh,
Duvan
 
Sv: Lilla Stockholm

Ska dit på lördagen, kommer väl antagligen finnas vid schnauzer eller dvärg schnauzer ringen!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Är det någon som har erfarenhet av återkommande ögoninflammation på hund? Vad var felet? Min GR tik på 15 månader har nu fått...
Svar
13
· Visningar
521
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 259
Senast: ako
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 689
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Jag ska då ställa ut min sheltie för första gången både för mig och henne, hon kommer vara ganska exakt 5 månader och det är då en...
Svar
8
· Visningar
1 037
Senast: Paus1234
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp