Lilla Sune..

B

**BORTTAGEN**

Min mormors vackra kisse måste antagligen avlivas nu. När mormor dog så tog vi hem honom, men han blev mobbad av våra katter här hemma så en underbar granne till oss tog honom. Tyvärr så tycker inte hennes äldre hona om honom så nu vet vi inte vad vi ska göra.

Har ringt katthem här i Sthlm, men det är ju fullt överallt.. Lutar åt avlivning om inte grannens mor vill ha honom..
 
Nej, men det känns så himla osäkert. Det är väldigt svårt att sälja en vuxen katt, och vi är så rädda att det ska bli fel. Alltför många tröttnar ju på sina kissar :(
 
prova annonsera ut den,det är säkert nån som kan ta hand om den lilla kissemissen :(
 
ja har tagit hand om en vuxen katt. han lever ännu :) han e jättego o ja e så glad att ja tog hand om honom. Han hade inget hem :banana:
 

Liknande trådar

Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 076
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 382
Övr. Katt Nu behöver jag lite hjälp! Jag och sambon har tre katter som fungerar bra ihop! Två äldre, en hane och en hona på elva år. Samt en hane...
Svar
1
· Visningar
920
Senast: Elisha
·
Övr. Katt Jag har en 11-årig hona. När jag skaffade henne så tog jag hem ytterligare en kattunge från samma katthem och dessa två var...
Svar
9
· Visningar
826
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp