Lilla Titti

E

Egonson

Den underbaraste lilla valp jag någonsin sett.
Dotter till min lilla vovve Tyson, hans första avkomma i karriären som avelshane :love:

Vi lämnade vår Tyson till Tittis matte för att para en av hennes tikar, han var där i tre dagar utan att det "blev något".
Han var på det flera gånger men det blev aldrig någon hängning av det. Så vi trodde helt och fullt att det inte blev någon parning.
Så kom lilla Titti, bara sådär.
Så det måste ha slunkit emellan nåt litet yngel trots allt :D :cool:
1 månad gammal är hon nu.

Vi var i alla fall och hälsade på henne idag..
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så SÖÖÖÖÖÖÖT hon är :love:

Lite bilder från idag:
Titti

Är hon inte helt outstanding :bump: :d :love:

Jag är lyrisk!!
 
Gäspar tror jag det är, hon gick och la sig strax efter iaf,
eller la sig. Hon trillade snarare ihop på fläcken :smirk:
Bajsat hade hon precis gjort :D
 
Svårt att riktigt se vad hon gör, men det är en riktigt kul bild. Ser ut som en valp med attityd när man ser det fotot. :bump:
 
Vilken lady! :love:

Snacka om tuffing, ser ut som en girl with attitude! :D :p :cool: :love:
 
Hehe, ja det gör hon.
Hennes pappa ser också ut som ett marsvin, fast sådär sju-åtta gånger större :D

Stöddig är hon, skäller på matte och jagar kaniner redan vid 4 veckors ålder :cool:
 

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Skriver under anonymt nick för att inte råka hänga ut någon.. Jag har köpt en tik för avel. Rasen är av liten vallhundstyp som ska...
Svar
14
· Visningar
2 752
Övr. Hund Tio månader har gått sen jag hämtade min lilla gurka, så idag fyller han alltså ett år. Hur det nu kunde gå så fort vet jag inte, men...
Svar
12
· Visningar
1 274
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 025
S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
1 814
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp