lilla tjocka kissen

J

jojjo_blondin

hihi d e bara det att det är SAMMA katt! en bild är när han var kattungen och en som han är nu :D han BLEV en liten tjockis

Jag fatta de, men jag vill ha H*n när h*n var lite, inte annars.. skulle gärna ha kvar våra i 6månaders åldern :love:

J

jojjo_blondin

ahaa.. ååh ja me ';) fast inte riktigt så busiga som dom va då..

våra är utekatter och gör av med all energi på det, men vi hade dom inlåsta en halv dag och en natt för att dom skulle på kattpensionat och först så sov dom hela dan sen va dom uppe och busade HEEELa natten,, :crazy:

Haha. Våra e typ lika busiga fortfarande, lite latare dock ;)

Dom är ju innekatter så man märker ju allt :smirk:
Det blir ett par rejs o brottningsmatcher om dygnet..
Findus leker gärna med bollar o lego :D

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är i valet och kvalet om jag ska skaffa katt, behöver lite hjälp och råd tror jag :confused: flyttade till hus i somras och känner...
Svar
16
· Visningar
1 608
Senast: Flixon
·
Katthälsa Anonymt nick, detta är otroligt jobbigt 😩 Bakgrund En ytlig bekant till mig spontanköpte en kattunge på Blocket (jag har talat om för...
Svar
7
· Visningar
1 229
Senast: Hoarfrost
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 487
Senast: Bapelsin
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 949
Senast: Amaranthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hur köper ni frimärken/porto?
  • Secret Santa 2022
  • Akut surdegshjälp?