lilla tjocka kissen

hihi d e bara det att det är SAMMA katt! en bild är när han var kattungen och en som han är nu :D han BLEV en liten tjockis
 
Jag fatta de, men jag vill ha H*n när h*n var lite, inte annars.. skulle gärna ha kvar våra i 6månaders åldern :love:
 
ahaa.. ååh ja me ';) fast inte riktigt så busiga som dom va då..

våra är utekatter och gör av med all energi på det, men vi hade dom inlåsta en halv dag och en natt för att dom skulle på kattpensionat och först så sov dom hela dan sen va dom uppe och busade HEEELa natten,, :crazy:
 
Haha. Våra e typ lika busiga fortfarande, lite latare dock ;)

Dom är ju innekatter så man märker ju allt :smirk:
Det blir ett par rejs o brottningsmatcher om dygnet..
Findus leker gärna med bollar o lego :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 060
Senast: Bison
·
Småbarn Lång historia kort men vi har ett barn fött nov 2021 som sovit dåligt sen han föddes. Han har utretts för alla möjliga saker men det...
2
Svar
24
· Visningar
1 779
Senast: Lingon
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 304
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 262
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp