Lillkissen...

R

Raeman

... har varit hos vet idag (lillkissen är tre år men vääääldigt liten :love: Hon har ingen hängmage ens vilket de andra har...)

Om en och en halv vecka ska hon tillbaka och operera bort juvertumörer och kastreras. Jag hoppas, hoppas, hoppas att det inte blir fler knölar sen!! De andra två har gått igenom samma sak och de blir snart 7. Jag hoppas verkligen att ingen får några fler knölar när de blivit "för gamla"... :(

M.
 
Jo, det gör det nog. Hon mår bra och så nu också men jag är mest orolig för att det ska komma tillbaka...

M.
 
Va?! :o Missuppfattade jag eller menar du att du har 3 katter som råkat ut för detta (juvertumörer)?? Hur i hela friden kan det komma sig, en ren slump eller kan det "smitta" på nåt sätt :confused:
 
Nej, jag har tre st som har haft tumörer alla 3... :( De äldsta är syskon så deras kanske låg i generna :confused: Men jag tror att det bara är otur att de fått alla tre. De har ätit p-piller kan jag tillägga.

M.
 
Kan det ha något med p-pillerna att göra :confused:
Det är väl inte dags för operation än? :crazy:
 
Jo, p-piller ökar risken för juvertumörer.

På tisdag är det operation! :(

M.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag opererade min tik för tre veckor sedan då hon tog bort två juvertumörer. Gick på stygntagning efter 10 dagar där jag även fick...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: Sel
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: MissFideli
·
Hundhälsa Nu orkar jag inge mer. Nu är 4 av 5 djur hemma sjuka och behöver veterinärvård. Hundarna är såklart jobbigast när dom är dåliga. Ena...
Svar
6
· Visningar
1 620
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa Har skrivit här tidigare om min hund som fått en knöl på typ bakre hälen/knät (när jag googlar anatomin så verkar det heta typ tarsus)...
Svar
0
· Visningar
542

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp