Limassol, Cypern

SkorpSmulan

Trådstartare
Jag ska till Limassol om en månad. Jag ska på ett tredagars bröllop och tänkte mest spendera resten av tiden vid poolen men jag önskar ändå lite tips på vad man kan göra/se i Limassol samt köpa/ äta som är speciellt för Cypern.
Och även övriga tips och vad man ska tänka på då jag är otroligt ovan resenär 😊
 
Nu har jag varit vid Nissi Bech för många år sedan. Men kolla innan du reser om du kan boka någon guidad tur. Trodosbergen är en upplevelse. Gå in på resebolagenns hemsidor och se vad dom erbjuder för något och rekommenderar runt limassol.
 
Inte just Limassol men en utflykt till Famagusta och Varosha kan jag rekommendera. Väldigt intressant!
Krävs dock pass då det ligger på den turkiska sidan av ön.
Nissi är absolut vackert men lär vara mycket folk.
 

Liknande trådar

Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 257
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 700
Senast: Badger
·
Fritid Någon som kan ge tips om en bra notsamling med kända och lättspelade låtar för piano? Jag spelade piano i några år som barn men var...
2
Svar
26
· Visningar
1 179
Senast: warg
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inredningstråden, del 2
  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp