Linda lyckas mot alla odds

Sv: Linda lyckas mot alla odds

Häftigt och imponerande!:bow:
Jag håller med föregående inlägg, GO GIRL! :banana::bump::banana:
/Camilla
 
Sv: Linda lyckas mot alla odds

All respekt för er prestation,finns bara ett ord..Enastående!!:bow:
 
Sv: Linda lyckas mot alla odds

Min tränare köpte för många år sedan en häst för 10 000 kr, den var 156 cm i mkh och hade lynnesfel enligt många. Några år senare hoppade de EM tillsammans, det handlar nog mkt om rätt matchning och inställning.
 
Sv: Linda lyckas mot alla odds

:love: Ni rör ju mej till tårar med era underbara kommentarer! .. och de sporrar mej också att kämpa vidare! För övrigt blev jag nöjd med artikeln men mindre nöjd med bilden.. :angel: Gissar dock att det var väldigt svårt att fota i ridhuset, o dessutom var fotografen inte det minsta intresserad av hästar.. ;)
 
Sv: Linda lyckas mot alla odds

Så härligt när det är sådana här händelser! :love:
Vore enormt kul att någon gång få se detta vackra ekipage live! :bow:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 344
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 274
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
872
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fortsatte fundera lite på det där med var känslan av osäkerhet över om jag är omtyckt eller ej kommer ifrån. Och det spann mig...
Svar
0
· Visningar
440
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp