Lindor till ponny, (utbruten från "Föräldrar till barn som rider")

Wilfa

Trådstartare
Dottern önskar sig marinblå fleecelindor till sin ponny. Men, var hittar jag lagom små till en nätt b-ponny? Vanliga är väl 10 cm breda och det känns som det blir väldigt klumpigt på små ponnyben även om man klipper av dem på längden. Bifogar bild på ekipaget i fråga, väldigt nöjda efter felfri runda på sin första pay and jump i går :love:.

4850ABB1-F8B1-4F1C-8B78-7FE0ABD20410.jpeg
 
Dottern önskar sig marinblå fleecelindor till sin ponny. Men, var hittar jag lagom små till en nätt b-ponny? Vanliga är väl 10 cm breda och det känns som det blir väldigt klumpigt på små ponnyben även om man klipper av dem på längden. Bifogar bild på ekipaget i fråga, väldigt nöjda efter felfri runda på sin första pay and jump i går :love:.

Visa bifogad fil 57770
Jag hittade rosa som passar smala c-ponnyben på hästkällaren. 150 cm långa.
 
Jag hittade marinblå ponnylindor från Eskadron på Horze. Sitter fint på vår b-ponny med tunna ben.
Måste undersökas! Har insett att det är ganska svårt att hitta bra utrustning till små nätta ponnyer, lättare till de som är lite grövre och/eller större.
 
Hittade deras brittiska hemsida. Verkar ha en minikollektion i blått som jag knappt vågar visa för dottern, hon kommer villhöva typ allt :cool:

Deras Mini serie är så söt! :love: Förstår om din dotter kommer att vilja ha allt, jag har inte ens någon ponny och jag vill ha allt.:o
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 989
Hoppning Hej! Jag har en b-ponny som jag ridit in och håller på att utbilda. Hoppar just nu banor på 80 cm hemma och har varit ute på några pay...
2
Svar
31
· Visningar
6 161
Senast: Ramona
·
Övr. Barn Min dotter har till min stora glädje hittat glädjen i att rida. Vi bor på gård, och har en ponny till henne och en ridhäst till mig. Hon...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
11 766
Senast: Kiwifrukt
·
Hoppning Jag sökte i forumet och hittade en ca 10 år gammal tråd. Även om de råd som TS fick i den var bra, så tänkte jag att det kanske finns...
2
Svar
23
· Visningar
3 630

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp