Bukefalos 25 år!

Lindt Lindor vita chokladkulor

Zpunk

Trådstartare
Kan man köpa Lindt Lindor vita chokladkulor någonstans? På mitt lokala Ica har man Lindor i lösvikt men inte de vita :cry: har googlat men mest hittat utländska shoppar och såå desperat vet jag inte om jag är.

Kan man köpa Lindt Lindor vita chokladkulor någonstans? På mitt lokala Ica har man Lindor i lösvikt men inte de vita :cry: har googlat men mest hittat utländska shoppar och såå desperat vet jag inte om jag är.
Det finns vita i deras presentbox/påse med blandade. Tror det är mörk, mjölk och vit choklad i dom. Kanske kan vara något om det är svårt att få tag i enbart vita?

@Zpunk har du hittat?
Står framför lösvikt med 10 sorter, inklusive den vita, som jag tvunget måste prova efter din tråd 😂
När det gäller Lindt så är lös vikt vanligen mycket dyrare än förpackat. Vill man ge en sort som inte finns på påse så måste man ju men annars är påse som sagt ett bättre alternativ.

Liknande trådar

Kläder&Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 242
  • Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 159
Övr.Hund Hej igen, Tate här! Jag behöver er hjälp, jag har så många tankar men kommer ingen vart. Det är så att jag har hittat en hund, en...
Svar
3
· Visningar
887
Utrustning Jag ska köpa ett till bett. Mest för att jag har två träns och inte orkar flytta runt bettet. Jag har länge varit sugen på att testa...
Svar
3
· Visningar
661

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

• Bästa hästjobbet!

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Drömmen om egen häst- dock vill inte min man.
  • Föl 2021

Omröstningar

• Vackra vinterord