Lindt Lindor vita chokladkulor

Zpunk

Trådstartare
Kan man köpa Lindt Lindor vita chokladkulor någonstans? På mitt lokala Ica har man Lindor i lösvikt men inte de vita :cry: har googlat men mest hittat utländska shoppar och såå desperat vet jag inte om jag är.
 
Kan man köpa Lindt Lindor vita chokladkulor någonstans? På mitt lokala Ica har man Lindor i lösvikt men inte de vita :cry: har googlat men mest hittat utländska shoppar och såå desperat vet jag inte om jag är.
Det finns vita i deras presentbox/påse med blandade. Tror det är mörk, mjölk och vit choklad i dom. Kanske kan vara något om det är svårt att få tag i enbart vita?
 
@Zpunk har du hittat?
Står framför lösvikt med 10 sorter, inklusive den vita, som jag tvunget måste prova efter din tråd 😂
När det gäller Lindt så är lös vikt vanligen mycket dyrare än förpackat. Vill man ge en sort som inte finns på påse så måste man ju men annars är påse som sagt ett bättre alternativ.
 

Liknande trådar

Fritid Någon som kan ge tips om en bra notsamling med kända och lättspelade låtar för piano? Jag spelade piano i några år som barn men var...
2
Svar
26
· Visningar
1 161
Senast: warg
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
508
  • Artikel
Dagbok Jag behöver hitta idéer på billig mat! Problemet är att när jag googlar efter tips på billig mat så får jag bara fram en massa saker som...
2
Svar
24
· Visningar
2 082
Senast: cassiopeja
·
Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 639
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hat
  • Inredningstråden, del 2

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp