ellabostrom

Trådstartare
Hej. Jag har största storleken på min samshield liner men den är fortfarande lite liten.
samshield liner är ju ganska ”puffiga” så har någon tips på hur man gör den lite mindre?
 
Hej. Jag har största storleken på min samshield liner men den är fortfarande lite liten.
samshield liner är ju ganska ”puffiga” så har någon tips på hur man gör den lite mindre?
Hmm jag har haft den tunna varianten på sommaren men det var ett par år sen jag köpte så kanske inte finns längre? Kolla med ngn butik som säljer Samshield?
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 240
Senast: Lisalei
·
Hundträning Hjälp önskas! Jag ska införskaffa en långlina till min valp att använda till skogspromenader och träning. Vilken längd kan vara lagom...
2
Svar
24
· Visningar
2 026
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Behöver lite inspo! 😻 Vad gillar ni för koppel bäst? Jag har inget som jag gillar och skulle vilja ha några fler, kanske lite olika...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 725
Senast: tanten
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
591

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp