Bukefalos 28 år!

keramin

Trådstartare
Jag har fått några förfrågningar om att gå med men vet inte riktigt varför jag ska göra det. Är det någon som kan förklara vad jag ska ha Linkedin till eler varför jag klarar mig utan. Vet egentligen ingenting så alla synpunkter är till hjälp.
 
Sv: Linkedin

Jag har fått några förfrågningar om att gå med men vet inte riktigt varför jag ska göra det. Är det någon som kan förklara vad jag ska ha Linkedin till eler varför jag klarar mig utan. Vet egentligen ingenting så alla synpunkter är till hjälp.

Det kan vara bra för karriären :)

Rekryterare söker ofta på Linkedin har jag märkt.
 
Sv: Linkedin

Jag har LinkedIn och det är bra att synas där, rent professionellt. Eftersom jag jobbar med internationella företag är det också ett lätt sätt att hålla koll på de man jobbat med tidigare och de man mött i arbetet (så man vet vilka man ska höra av sig till när det är dags för nytt jobb ;) :D)
 
Sv: Linkedin

Det är ett bra verktyg för att hålla koll på sitt professionella nätverk.
Precis. De flesta som jag har som "connections" på Linkedin skulle jag inte vilja ha som vänner på facebook. Jag vill behålla kontakten, men vill inte visa dem mitt privatliv då vår relation är rent professionell.

Jag skulle dock inte säga att ingen klarar sig utan Linkedin, jag tror att det beror lite på vilken branch man jobbar i.
 
Sv: Linkedin

Tack för alla svar. Nu fattar jag lite vad det handlar om och känner att det inte är något som är viktigt för mig i min bransh.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har de sista veckorna fått minst ett mail i veckan från Linkedin att jag har en ny inbjudan. Men det finns aldrig några inbjudningar...
Svar
3
· Visningar
439
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb Ni som letar bland annonserna där... Hur gör ni egentligen? Jag blir aldrig klok på sökfunktionen och matchningar där. Tycker alltid...
Svar
10
· Visningar
848
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
277
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
808

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp