Bukefalos 28 år!

Lipezzaner och andalusier

E

Enigma

Är väldigt intresserad av dessa hästraser och skulle gärna vilja veta mer om dem, gärna av någon som har en sådan häst. Tacksam för svar! :bump:
 
Svenska lipizzanerföreningen har en bra och ganska informativ hemsida, titta på den! www.lipizzaner.nu

Du kan även söka här på forumet efter raserna, det finns en hel del trådar med beskrivningar om dessa raser.
 
Frågor som ställs här skall besvaras HÄR och INTE genom att hänvisa till andra sidor!
Man ska kunna få åtminstone ett grundläggande svar HÄR!
och SEN är det tillåtet att lägga ut en länk där man kan FÖRDJUPA sig ännu mer!
 
Men om det finns en hel del fullgoda svar här på Bukefalos? Ska man inte kunna hänvisa till dem?

Att man inte ska hänvisa till hemsidor har jag visst missat helt. My misstake.
 
Men om det finns en hel del fullgoda svar här på Bukefalos? Ska man inte kunna hänvisa till dem?
Jovisst, absolut! :)
Men man ska inte behöva LÄMNA bukefalos och gå till någon annan sida för att få svar! :)
 

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
397
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
331
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej, Finns det någon här som har erfarenhet av UPH Academy, Vessigebro, de har yrkesutbildningar som man betalar för, tex Equicoach...
Svar
1
· Visningar
386
Senast: ameo
·
Hundavel & Ras Är det någon som har koll på västgötaspets och kan tipsa lite om vad man ska kolla efter/se upp för när man väljer uppfödare/valp? Om...
Svar
8
· Visningar
821
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp