Lippizaner

E

Edgar

Hallå Halllå :bump:

finns det någon här som vill berätta lite om denna ras, var lynne, var de finns, vad de kostar m.m :banana:

E

Edgar

så söt :) :) vet du något om vart på webben man kan hitta info om dem :)

Har nyligen blivit medryttare på en lipizzanervallack och något av det första som jag snabbt upptäckte var att här har vi en häst framavlad för sin intelligens skull!! OFTA känner jag mig helt övertygad om att han kan läsa min minsta tanke, eller så är det bara jag som är öppen som en bok... :p

Tyvärr har jag ingen anning faktis. :confused:
Men jag kan berätta att vårans lynne är jätte bra.
Och priset på dom är ganska höga eftersom det inte finns så många i landet vad jag vet :confused:?
Men vi köpte Våran för 25,000 men hon har en skada!

Lina

M

Millz

www.lipizzaner.nu -Rasföreningens hemsida

Sök även efter fler lipizzanertrådar här på forumet, svarade själv precis på en liknande fråga på en annan tråd härom veckan (din förra tråd?).

Liknande trådar

Övr. Barn Jag funderar på att ta kontakt med kliniken eftersom jag känner att jag snart vill ha barn. Innan jag blir för gammal för tex IVF. Är...
Svar
3
· Visningar
1 133
Senast: Queen
·
Övr. Katt Nån som har huskatt Ragchilla 😻(Ragdoll/Chinchilla perser) katt och kan berätta lite om deras lynne, arbete med pälsen osv? Och om den...
Svar
14
· Visningar
1 743
Senast: Glimra
·
Mat Hallå där ! Nu ska vi 4 "tanter" från fjället till Umeå på fredag. för en mässa, och övernattning på hotell. De hör inte till...
Svar
18
· Visningar
968
Senast: Keb71
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 027

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp2023
  • Specialsök (Röd kong)
  • Senast tagna bilden XIV

Hästrelaterat