Bukefalos 26 år!

Lippizaner

E

Edgar

Hallå Halllå :bump:

finns det någon här som vill berätta lite om denna ras, var lynne, var de finns, vad de kostar m.m :banana:

E

Edgar

så söt :) :) vet du något om vart på webben man kan hitta info om dem :)

Har nyligen blivit medryttare på en lipizzanervallack och något av det första som jag snabbt upptäckte var att här har vi en häst framavlad för sin intelligens skull!! OFTA känner jag mig helt övertygad om att han kan läsa min minsta tanke, eller så är det bara jag som är öppen som en bok... :p

Tyvärr har jag ingen anning faktis. :confused:
Men jag kan berätta att vårans lynne är jätte bra.
Och priset på dom är ganska höga eftersom det inte finns så många i landet vad jag vet :confused:?
Men vi köpte Våran för 25,000 men hon har en skada!

Lina

M

Millz

www.lipizzaner.nu -Rasföreningens hemsida

Sök även efter fler lipizzanertrådar här på forumet, svarade själv precis på en liknande fråga på en annan tråd härom veckan (din förra tråd?).

Liknande trådar

Övr. Hund Hej där ni än är, finns det någon här som kan berätta för mig om den otroligt vackra Galgo Espanol, ? alltid drömt om denna ras sedan...
Svar
1
· Visningar
643
Kropp & Själ Jag har beslutat mig för att genomgå fetmakirurgi, en gastric sleeve sa läkaren att det blir. Tänker nu att jag inte är ensam på buke...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
18 499
Skola & Jobb Gissar att det bör finnas några här som läst de kurserna? Hade ni velat berätta lite om dem? 😊
Svar
3
· Visningar
288
  • Artikel
Hästnyheter Ridsports gästkrönikör Jessica Lynn Thomas vill uppmärksamma de unga svenska ryttarna som söker sig till utlandet att de behöver vara...
Svar
0
· Visningar
517

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i vardagen
  • Vad gör vi? Del CLVI
  • "Få det gjort" i vardagen - tips och trix!

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundar i värmen
  • Valp 2022

Hästrelaterat

• Schabrak-tråden
  • Hur mycket gräs till fångponny?

Omröstningar

• Bästa läderbalsamet