Lippo och börjes träns?

Problematisk

Trådstartare
Är det nån här som vet hur lippo respektive börjes "egna" träns är i storlek?
Hittade träns där (på börjes)som kanske såg okej ut, varav ett är deras egna och ett lippo, men har för mig att jag en gång köpte ett lippo åt förra ponnyn och att det var konstigt i storleken. Börjesträns har jag nog aldrig haft nåt.
Så bäst att fråga först, om nån har erfarenhet av hur de är i storlek?
 
Jag har ett Lippo och ett Amerigo, tycker de båda sitte lika bra, upplever inte något konstigt med storleken på Lippot när jag jämfört.
 
Är det nån här som vet hur lippo respektive börjes "egna" träns är i storlek?
Hittade träns där (på börjes)som kanske såg okej ut, varav ett är deras egna och ett lippo, men har för mig att jag en gång köpte ett lippo åt förra ponnyn och att det var konstigt i storleken. Börjesträns har jag nog aldrig haft nåt.
Så bäst att fråga först, om nån har erfarenhet av hur de är i storlek?

Till att börja med vill jag säga att Lippos träns verkligen är :love:
Deras Dyon-kopior är bättre än originalen t.om.!
Ang. Storlek är båda väldigt stora i storlek. H.H kan ha full knäppt i mittenhålen på båda märkena, han har vanligen Xfull (dock knäppt lite högre, men ändå).
 
Har Lippos fancy till min herre som jag fyndade riktigt billigt för något år sedan. Han fick helt enkelt ta över de från min förra häst. Det är i storlek full och själva sidostyckna är nog mer som x-full och nosgrimman är mer normal full!
 

Bifogade filer

  • 9270F79A-ED3C-41B3-8DE5-9961E5852F0D.jpeg
    9270F79A-ED3C-41B3-8DE5-9961E5852F0D.jpeg
    285,1 KB · Visningar: 49

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
917
Senast: Miingla
·
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 951
Hundavel & Ras Finns det någon anledning till att man tar så många kullar på en gång? Vill man inte utvärdera först?
2
Svar
23
· Visningar
203
Senast: Linda_A
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
956
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp