Lite bekymrad..

B

BillyBus

Så här är det. Jag är i 9:e veckan och jag har börjat blöda lite. Typ som lätt mens. Har även kännt en smärta som liknar mensvärken.
Är det ngt att bekymra sig för?

Jag har läst på lite och som jag fattade det så är det rätt vanligt att blöda så här men det gör mig inte mindre bekymrad för det.
Har även ringt sjukvårdsupplysningen och de sa samma sak plus att om det är missfall på gång så är det inget man kan göra för att förhindra det. = mer bekymrad..

så som sagt var.. bör jag vara rädd för missfall?
 
Sv: Lite bekymrad..

Det är nog tyvärr som sjukvårdsupplysningen säger: Mensvärk kan betyda att livmodern växer (precis som den ska), men det kan oxå betyda att fostret stöts ut.

Jag blödde till och från de första 11 veckorna under min första graviditet. Vi fick komma på ett tidigt ul och såg då att allt var okej.
 

Liknande trådar

Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
936
Senast: Praefatio
·
Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 372
Senast: Tora
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 252
Senast: Blyger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 235
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp