Lite fånigt småglad.

Mia_R

Trådstartare
Tänk vad roligt det är med lite uppskattning, som när telefonen ringer och jag tror att jag vet vem som är i andra änden av luren så jag svarar och hälsar med dennes namn och det istället är någon annan. Någon annan som hörde att det var jag som jobbade och bara ringde för att säga god morgon och att vi hörs allt för sällan. :D

Jag hoppas vi hinner höras mer innan semestern för det går inte att komma ifrån, jag är lite svag för honom och jag håller med till 100%, vi hörs allt för sällan. :o

Någon annan som är lite fånigt småglad pga jobbet, såhär i semestertider? :)
 
Sv: Lite fånigt småglad.

Jag är lite fånigt småglad för imorgon kommer min man och vårt barn hem igen. De har iofs bara varit borta sen i lördags och jag jobbar alla dagar men jag längtar efter dom. :o
Visst har det varit skönt att bara kunna sitta och läsa i lugn och ro långa stunder men... Det är roligare när dom är hemma :)
 
Sv: Lite fånigt småglad.

Jag gör mitt bästa för att ha bra kontakt med mina kollegor. Tycker att jag har bra kontakt med många och blir inbjuden till fika både här och där. Dessutom försöker jag styra upp lite jobbflirtar när det ges tillfälle till det ;)
 
Sv: Lite fånigt småglad.

Jag har visserligen semester men jag hittade just ett par Rock n' Blue skinnbyxor på supermycket rea för det mycket rimliga priset av 249 kr. Dom och en massa annat fick följa med mig hem från Sisters. Är inte glad över att dom ska lägga ner men är faktiskt superlycklig att jag äntligen har haft råd att uppdatera min garderob ordentligt. :D
 
Sv: Lite fånigt småglad.

Såklart, bara du är fånigt småglad så räknas det. ;)
 
Sv: Lite fånigt småglad.

Blev lite fånigt småglad igår när jag gick på promenad med lilla shettisen jag sköter om och 4 personer (oberoende av varandra) stannar och utbrister leende "Åhh, vilken söt häst du har!!" :D
 
Sv: Lite fånigt småglad.

Jag är fantastiskt glad att vi har lyckats få in kompetent personal under alla lediga pass under min semester så jag nästa vecka kan stänga av telefonen och njuta av ledigheten :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 711
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Jag har varit i valpletartaget i ungefär 9 månader med ett avbrott pga att vi köpte hus och flyttade under senvåren. Jag har under...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 425
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 106
Senast: IngelaH
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 304

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • bandage på katt
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp