Bukefalos 28 år!

lite mammaångest bara

maiagull

Trådstartare
Lillan (5 år) ska följa med morfar och bonusmormor i husbilen till djurpark i helgen. Och jag tycker att det är lite ovant. Okej då, jag är lätt nervös.
Hon har ju aldrig åkt iväg utan oss förr. Hon tycker att det ska bli jättekul förstås. Det är ju bara jag som är mammaharig. Egentligen ville jag nog bara skriva av mig lite. Klart att det går bra. En hel helg som hon ska få bli alldeles ompysslad. Kan det bli bättre? :)

Jag försöker fokusera på allt vi kan göra som inte funkar så bra med henne hemma. Tex en långrunda med hojen. Eller provköra lite båtar.

Jag längtar redan efter henne. :love:
 
Sv: lite mammaångest bara

Det är hög tid ...att släppa tyglarna ett par snäpp;)

mimmipigg, mamma och mormor.
 
Sv: lite mammaångest bara

Min pojk har varit iväg utan mig flera gånger sen han var 8 månader gammal. Nu senast var på landet i 7 dagar. Han är 1,5 år.

Men som bvc säger; tryggare pojke har dom aldrig mött, han kan utan problem bli lämnad av mig för att han VET att jag kommer tillbaka. Och så får han ha jättekul under tiden.

Hon kommer säkert ha jättekul med sina morföräldrar :)
 
Sv: lite mammaångest bara

:D

Nu är hon avvinkad och jag blev utkörd ur husbilen av henne. :love:

Kaffe och släppa huvudvärken så kan jag jobba hårt sen. :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 752
Senast: Lhas
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 193
Senast: Cambrie
·
Utrustning Har köpt en begagnad Fautras Provan fr 2011 för att underlätta för unghästen som får lite härdsmälta när han ska lastas borta. Hade en...
2
Svar
27
· Visningar
2 498
Senast: HannaZ
·
Gnägg Halloj! Jag ska snart få en häst på foder och vill egentligen bara ha massa tips och pepp haha. Är så taggad, pirrig, nervös och har så...
2
Svar
24
· Visningar
2 381
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Köpa ponny med pålagringar SI-led?
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp