Bukefalos 28 år!

Lite nya bilder

Människa, vad har du gjort på armen? Jag vet, men vill inte veta! Jävla dig. Nu blir jag sur.


Råttisarna var söta, bebisarna sådär. Lite äckliga när dem är så små. :angel: Om några veckor så är dem perfekt söta, då vill jag se bild igen!

/Råtträdda Orkide
 
Men gruff det är faktiskt hela 2 dagar gammalt. Typ rekord eller nåt.

Men du är tokig, bebisarna är sööötast ju :love: Synd att jag inte hade kameran igår. Då låg de så man såg genom glaset när de diade :)
 
Frasse var jättesöt :love: Och bebisarna var söta de också :)

9 dagar tills jag själv blir mormor :banana:
 
Oh yes :love: Fast Cacharel är sötare. Men det är så svårt att knäppa på svarta råttor :(

Åh vad ska du bli mormor till för små krabater? :love:
 
Jag får två nymfbebisar. Förhoppningsvis iallafall, ska lysa äggen imorgon :)
 
Åh kulkul :) Blir nästan avis nu ju, mina korvar har ju redan färgats så de är inte lika bebbiga längre :D
 
Men ändå :p

Japp! Amania ska ha två honor, och mammas kompis ska ha två också fast kön beror på vad som blir över :D Hoppas det blir hanar till hon för honorna verkar ju värsta mycket mer poppis :p
 
Heh, ja de kanske är mer populära. Kan inget om råttor :) Har du bestämt pris?
 
Verkar störst efterfrågan iaf :) Kan inte förstå varför, hanar är ju mycket goare :love:
Japp, kommer ta 100 kr/st eller 2 för 150 :) Men inte sälja en ensam till nån utan råttor såklart :bow:
 
Bra inställning :bow:
Jag vill inte sälja mina bebiskråkor alls så jag behåller dem.
 
Vill inte sälja mina heller, men 17 råttor blir nog lite för mycket i mitt lilla rum. Får knappt plats själv ju :crazy: (Det är förresten en av anledningarna till stökigheten på fotona, så litet så grejerna får inte plats så hur mycket jag än städar är det lite stökigt iaf ;) :crazy:) Men jag behåller nog en eller två iaf, ska ha sällskap till Cacharel. Diva är bara elak mot henne :mad: Så hon ska få en Fylle-Berit som kompis :D
 
Släng ut allt skit då ;)

Hehe, okej. Kul att följa dem genom hela livet :)
 
Men det är massa saker som inte går att slänga ju. och så den där satans resväskan mitt i som jag inte har orkat ställa i förrådet, den gör genast så det ser värre ut :D Fast det blir mindre när jag har klippt sönder hästtäcket till hängmattor :p

Oh yes it is :love: Lite extra speciellt sådär :)
 

Liknande trådar

Övr. Djur Tanterna (Diva, Lolita och Cacharel) (Diva är svart slät, Cachen är svart krullig och Lolita är rödögd)...
2
Svar
27
· Visningar
1 572
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur ...att ni visar upp era små kräk med kort pres :) :D Mina: Rex, ag ir X, 1 år och 10 mån, e:? u:? Reno, ba ro, 1 år och 10 mån...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 835
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Har knäppt lite nya bilder på gänget idag dårå! :banana: Gudrun...
Svar
8
· Visningar
904
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur På ALLA djuren :) Finkarna Bertil Tittut (titta vad fin han blivit i nacken, jämfört med förut :)) Råttorna Gudrun...
2
Svar
20
· Visningar
1 315
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp