Bukefalos 28 år!

Lite nytagna kort!

fina bilder, men marie - vart håller du hus på måndagskvällarna egentligen? har du slutat i gruppen? vi saknar ju dig och ingela har ingen aning om vart du tagit vägen :confused:
 
Har du inte fått mitt pm som jag skickade för jättelänge sen. Jag håller på att bli djurskötare och går i skola i Skara på måndagar och tisdagar, jag sover där så det är därför jag inte kan komma. Maria sa att hon hade sagt till Ingela. Jag gör ett uppehåll från lektionerna hela nästa termin eftersom att att djurskötarkursen håller på till april. Jag saknar er också!
 
va?
nej ingela vet ingenting, hon frågar mig hela tiden!
maria har inte sagt någonting till henne, det kan jag lova :smirk:
men jag ska meddela detta imorgon, ska jag pussa kavven från dig också? :)
 
är Miranda långhår?

jätte sötta kaniner, Choco Pops hade gullig färg, vad heter den? tycker namnet var otroligt sött med.
 
Hans färg heter rödbrun( jag har fött upp han) och han heter så för att kullen har fått namn efter crispiga saker! Såsom cornflakes osv...Passande till färgen då!
Gå in på min hemsida! Länken under.
 

Liknande trådar

Övr. Djur Någon gräver i min gräsmatta, vilket är helt ok. Men jag blir nyfiken på vem det är. Det är fullt av små hål, som max kanske en dm djupa...
Svar
15
· Visningar
1 397
Senast: BornAgain
·
Hästmänniskan Hej! Jag letar av olika anledningar ponny / häst men kan verkligen inte bestämma mig för vad som är bäst. Har ni några kloka tankar...
Svar
5
· Visningar
595
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 897
IT & mobiler Min Samsung A53 har utvecklat ett problem med inlogg (pin)-sidan. Ibland när jag svajpar kommer jag till en nummerdisplay som inte...
Svar
0
· Visningar
340

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp