lite om detta forum

Status
Stängd för vidare inlägg.

mysko

Trådstartare
Använd sökfunktionen eller prefix för att söka om trådar i ämnet som ni söker.



Detta ska diskuteras här
Hästrelaterat, med fokus på människan, samt på det mer generella. Ex.vis ekonomi, juridik, utbildning
Om och kring kuskens och ryttarens hälsa. Hur göra för att må bra och vara i bästa form för att klara tävling, arbete eller fritid MED hästar. Mat, fysisk och psykisk träning m.mInte vanliga frågor om sjukdomar de hör hemma under chattforumen U,ÄU,S


-trådar/inlägg raderas när det läggs in sådana här
-annons & annonsliknande (även länkar )
efterlysningar -hästar, stall m.m
prisfrågor på hästar & stall m.m

-Frågor efter praktikplatser
-Länkar i inlägg/trådar som inte har en fördjupning i diskussionen
-hästhandlare/förmedlare/Transportörer
-Diskussioner på namngivna personer
-Ridläger m.m
-Inga projektarbete, skolarbeten, bloggar, enkäter marknadsundersökningar m.m är tillåtna

-Att putta upp trådar är EJ tillåtet - leder till varning eller avstängning!

-Trådar som bryter mot dessa ges inga meddelanden om att de raderas.
mvh
moderator
mysko

-Och misstänker man att någon är ett troll använder man triangeln så får moderatorn avgöra.
Det är förbjudet att starta trolldrev och kan leda till att du själv blir varnad/avstängd.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Hej, Nyss försvann ett par av min ainlägg då jag hade länkat till bilder på två olika sadlar, likadant utseende men olika märkesnamn...
Svar
10
· Visningar
1 527
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag har tillsammans med moderatorn på utrustning kommit fram till att nedanstående kommer att gälla utrustningstrådar även här inne på...
Svar
3
· Visningar
985
Senast: remmis
·
Utrustning Hittar du inte din tråd? Då kanske den är borttagen för att den stred mot forumreglerna. Sådana trådar raderas så snart de uppmärksammas...
12 13 14
Svar
276
· Visningar
67 763
Senast: morgaine
·
  • Låst
Träning Annonsering Citat ur forumreglerna: Annonsering är inte tillåtet i forumen, annonserar gör man under radannonser. Till...
Svar
0
· Visningar
1 364
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp