Lite om vad som händer

Nu tänkte jag skriva lite fast jag säkert inte borde. Men vill ändå förklara några saker ifall nån undrar bara.
Så det första är att det var många andledningar att jag hade en paus och jag har inte läst den förra dagboks tråden efter det sista jag skrev där tror jag. Och kommer inte göra det heller för det blev ganska neggativt på flera sätt.
En sak var att jag blev påmind om det som hände med C varje gång. Och såklart var det jobbigt.
Men sen var det olika diskutioner som blev jobbiga för mig. Och nu menar INTE jag att nån skrev nåt dåligt eller att det var nåns fel eller nåt sånt! Men vill bara förklara. Och det är typ om nån skrev kanske nåt vad den tyckte är huvud problemet för mig och vad som inte är det tillexempel eller kanske nån skrev typ som att det var dåligt med den psykologen jag går till. Bara som exempel men typ såna svar så blir det väldigt neggativ på verkan för mig och blir typ jätte osäker och massa sånt. Så därför typ behövde jag ta en paus också. Och vill säga också OM nån vill skriva nåt sånt så vore det snällt om ni kanske kunde låta bli just det. För det blir bara sämre för mig av såna diskutioner.
Jag kommer nog inte skriva lika mycket nu heller och inte så mycket om såna saker heller för det blir bara dåligt ändå. Men bara så ni vet liksom.
Iallafall så en sak jag vill berätta iallafall så har jag varit till stallet igår och idag och träffat O :heart
 

Nu tänkte jag skriva lite fast jag säkert inte borde. Men vill ändå förklara några saker ifall nån undrar bara.
Så det första är att det var många andledningar att jag hade en paus och jag har inte läst den förra dagboks tråden efter det sista jag skrev där tror jag. Och kommer inte göra det heller för det blev ganska neggativt på flera sätt.
En sak var att jag blev påmind om det som hände med C varje gång. Och såklart var det jobbigt.
Men sen var det olika diskutioner som blev jobbiga för mig. Och nu menar INTE jag att nån skrev nåt dåligt eller att det var nåns fel eller nåt sånt! Men vill bara förklara. Och det är typ om nån skrev kanske nåt vad den tyckte är huvud problemet för mig och vad som inte är det tillexempel eller kanske nån skrev typ som att det var dåligt med den psykologen jag går till. Bara som exempel men typ såna svar så blir det väldigt neggativ på verkan för mig och blir typ jätte osäker och massa sånt. Så därför typ behövde jag ta en paus också. Och vill säga också OM nån vill skriva nåt sånt så vore det snällt om ni kanske kunde låta bli just det. För det blir bara sämre för mig av såna diskutioner.
Jag kommer nog inte skriva lika mycket nu heller och inte så mycket om såna saker heller för det blir bara dåligt ändå. Men bara så ni vet liksom.
Iallafall så en sak jag vill berätta iallafall så har jag varit till stallet igår och idag och träffat O :heart

Kram på dig! Hoppas det kändes fint att träffa O ❤️
 
Nu tänkte jag skriva lite fast jag säkert inte borde. Men vill ändå förklara några saker ifall nån undrar bara.
Så det första är att det var många andledningar att jag hade en paus och jag har inte läst den förra dagboks tråden efter det sista jag skrev där tror jag. Och kommer inte göra det heller för det blev ganska neggativt på flera sätt.
En sak var att jag blev påmind om det som hände med C varje gång. Och såklart var det jobbigt.
Men sen var det olika diskutioner som blev jobbiga för mig. Och nu menar INTE jag att nån skrev nåt dåligt eller att det var nåns fel eller nåt sånt! Men vill bara förklara. Och det är typ om nån skrev kanske nåt vad den tyckte är huvud problemet för mig och vad som inte är det tillexempel eller kanske nån skrev typ som att det var dåligt med den psykologen jag går till. Bara som exempel men typ såna svar så blir det väldigt neggativ på verkan för mig och blir typ jätte osäker och massa sånt. Så därför typ behövde jag ta en paus också. Och vill säga också OM nån vill skriva nåt sånt så vore det snällt om ni kanske kunde låta bli just det. För det blir bara sämre för mig av såna diskutioner.
Jag kommer nog inte skriva lika mycket nu heller och inte så mycket om såna saker heller för det blir bara dåligt ändå. Men bara så ni vet liksom.
Iallafall så en sak jag vill berätta iallafall så har jag varit till stallet igår och idag och träffat O :heart
Jättejätteklokt beslut att skriva mindre om jobbiga och (faktiskt väldigt) privata grejer tycker jag. :heart
 
Jag uttryckte mig jätteklumpigt, förlåt. Det är inte dåligt att skriva om jobbiga eller privata saker men det är klokt att välja bort det när det inte hjälper. Ulmerkott uttryckte det jag egentligen ville säga så mycket finare och bättre här ovanför.
 
Fint att höra att du varit i stallet och träffat O iaf. :heart Sedan har jag själv erfarenheter av att det är jättesvårt hantera andras förväntningar på vilken vård man borde få, etc. så jag tror att jag kan relatera till att det blir jobbigt när det "ifrågasätts". Och sedan ska det ju inte heller bli en tvång att du bara ska skriva positiva saker, vad ska man då med en dagboksfunktion till. Vem har använt nåt slags dagbok till bara det liksom? :)
 
Skönt att höra från dig oavsett @EmmaFilippa , vi är flera som tänkt massor på dig. :heart Och önskar dig all möjlig lycka till med ditt tillfrisknande!

Iom att du då troligen inte läst mitt svar på din sista fråga i förra tråden, så tänkte jag klistra in en bit av det jag skrev här:

Jag med tror på riktigt att du kan bli bra. Annars så skulle jag nog faktiskt inte lägga så mycket tid på att läsa och skriva i dina trådar. :heart

Så även om du inte skriver här så mycket längre, så kom ihåg att vi finns här och hejjar på dig. 🤗
 
Jag uttryckte mig jätteklumpigt, förlåt. Det är inte dåligt att skriva om jobbiga eller privata saker men det är klokt att välja bort det när det inte hjälper. Ulmerkott uttryckte det jag egentligen ville säga så mycket finare och bättre här ovanför.
Fast det är inte skriva om det som blir dåligt utan dom diskutionerna som blev. Så det är därför och inte att det var dåligt att skriva om jobbiga och privata saker.
 
Idag har jag också varit till stallet och sen skulle jag åka hem ett tag men det gick inte så bra så behövde åka tillbaka tidigare. Men var iallafall hemma ett litet tag och gosade med hundarna men har ändå varit ganska jobbigt sen efter det.
Men före det så hade jag läkar samtal och planerade några saker men vill inte skriva här om vad. Men det var iallafall possitiva saker om det går bra.
Vet inte så mycket mer som jag kan skriva men ville bara skriva det iallafall.
 
Idag har jag också varit till stallet och sen skulle jag åka hem ett tag men det gick inte så bra så behövde åka tillbaka tidigare. Men var iallafall hemma ett litet tag och gosade med hundarna men har ändå varit ganska jobbigt sen efter det.
Men före det så hade jag läkar samtal och planerade några saker men vill inte skriva här om vad. Men det var iallafall possitiva saker om det går bra.
Vet inte så mycket mer som jag kan skriva men ville bara skriva det iallafall.
Fint att det går bra ❤️
 
Det är nog kanske ingen som fattar av den här bilden men tog den för en annan andledning men tänkte ändå visa här också. Bara om nån fattar vad jag har gjort idag av bilden men kommer berätta senare ändå. Men bara kul om nån fattar. Och kan säga att det var mer än det som är på bilden OCH att det var inte svårt alls utan det gick jätte bra.
 

Bifogade filer

  • IMG_20211113_155101507~2.jpg
    IMG_20211113_155101507~2.jpg
    257,5 KB · Visningar: 114
Det är nog kanske ingen som fattar av den här bilden men tog den för en annan andledning men tänkte ändå visa här också. Bara om nån fattar vad jag har gjort idag av bilden men kommer berätta senare ändå. Men bara kul om nån fattar. Och kan säga att det var mer än det som är på bilden OCH att det var inte svårt alls utan det gick jätte bra.
Härligt! Heja dig! 🙌❤️
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 066
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 226
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 938
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
1 962
Senast: Mauen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp