Lite parnings frågor... ta betalt ?

urkella

Trådstartare
Har en liten fråga som jag undrar hur ni skulle gjort.

I söndags kom en tik som ägarna trodde var i rätt tid under löpet men hon var inte riktigt där, så min kille fick följa med dom hem, så han ska vara där till denna helg, men om dom nu inte parar sig ska jag endå ta betalt och isåfall låta dom få det gratis vid tikens nästa löp ? Dom har ju trots allt fått ha honom hemma en vecka och man vet ju inte om de kanske para sig fast dom säger att inget hänt, är dock 99% säker att dom hör av sig när parar sig, men även dom kanske missar det vad vet jag :p
 

Liknande trådar

L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 805
Senast: NOC14
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 673
Senast: Lhas
·
L
Hundavel & Ras Hej! Jag har lite frågor om golden retriever som skulle vara jätte snällt om ni som vet kunde svara! Först så kan jag säga att jag är 15...
Svar
13
· Visningar
3 097
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 767
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp