Bukefalos 28 år!

Lite problem!

Sorbe

Trådstartare
Nu har jag kommit [t n[got p[ tangentbordet s[ det blir s[h'r, jippie. Jag hittar inte de tr[darna d'r det st[r hur man 'ndrar tillbaka det till normalt. N[gon. Lite sv[rt att s;ka n'r det 'r s[h'r.
 
Sv: Lite problem!

Haha, jag gjorde precis likdant för ett tag sen. Långa ramsor svordomar kom ur min mun innan jag lyckades ordna det. :D
 
Sv: Lite problem!

Första jag tänkte på var att jäklar hur lyckades jag göra [ ] utan att hålla ner alt? :D
 
Sv: Lite problem!

Visst tyckte du det var coolt först? Och sen upptäckte du... VARFÖR kan jag inte skriva åäö?? :D
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
1 997
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Ja, som rubriken lyder. Jag har senaste halvåret haft problem med att jag får svimningskänslor och/eller snurrande yrsel. Nu har det...
Svar
7
· Visningar
1 185
Senast: Kiwifrukt
·
Relationer Egentligen borde gå och prata med någon professionell men jag kan inte klämma in det i mitt liv just nu. Jag behöver lite råd inför...
9 10 11
Svar
215
· Visningar
21 096
Senast: Lingonris
·
Skola & Jobb Hej här kommer en liten berättelse I december kom jag på vad jag ville plugga till på Högskolan. Jag är 25 år gammal och de flesta av...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp