Lite Tävlingar med Kor!!!!

M

Miss_Trouble

Varför gnäller folk att det är lite tävlingar med kor när dom heller inte anmäler sig till tävlingarna???
Kolla HJWR`S KM har både kor och timed events och inte en enda anmäld hitills!!!! Jag tycker personligen inte att man skall gnälla om man inte gör något åt det.
Vad tycker ni andra???
Jag tycker att det är dåligt med tävlingar överlag...
Va nere och kika på WSG C-tävling....14 startande Hallå vad händer??? :confused:
 
Det var ju jättetråkigt med HJWR´s tävling, Jag hade gärna åkt men fick proppen lite sent och var redan uppbokad då.
Jag hade hoppats att HJWR skulle ha en sådan här D-tävling på våren med, men det kanske inte blir så nu då?
:(
Det var väl några mer än 14 st med på West Stars tävling men det borde ju helt klart varit mer.
 
Det kan ju vara så att folk vill rida på större tävlingar. Att rida på en D/C tävling kan ju vara roligt, men det är ju kanske inte så mycket i meritväg. Jag tror att de som "gnäller" vill ha fler B-tävlingar med koklasser. Sedan kan det ju även vara så att om det bara är en endagstävling så är det inte lika lätt att få med folk. Det blir långt att åka för några timmars tävlande.
 
Det är inte bara ko tävlingar jag menar utan öer lag...
Och som sagt HJWR`s Km så kom proppen ut för sent!!
 
Vi skall försöka ha en D-tävling till våren det är sagt... Så vi får hoppas på det....
 
:D :D
Jag lovar att komma :cool:
Försök få ut proppen här på Buke och på Western-ridning lite tidigare.. :)
 
Det ska bli!!!
Dom hade problem med att få tag på domare och ville inte skriva ut någon propp tidigare tyvärr!!!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Efter mycket funderingar startar jag denna tråden med förhoppningar om lite råd, klok input och erfarenheter av liknande problem. Vi...
Svar
12
· Visningar
2 957
Senast: lady_vip
·
Dressyr Funderar lite på en händelse vid förra tävlingen som jag tyckte kändes lite sådär. Lätta klasser och två domare varav en var sittande i...
Svar
10
· Visningar
2 436
Senast: Gnapp
·
Utrustning Halloj! Nu är det så att jag nyss tagit mitt gröna kort för tävling och ska starta min första tävling inom några veckor. Dock ingen stor...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: Bri
·
Distans Jag är i chock! I natt drömde jag att jag red distansritt igen och när jag vaknade kände jag verkligen hur mycket jag saknade att tävla...
Svar
7
· Visningar
2 003
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp