Lite trött på det mesta...

Började morgonen med att vattna "bebisarna" på uteplatsen, då det är skugga o svalt så dags och ingen risk att bränna bladen...

Sen frukost med fjärrkontrollzappande mellan 3 olika design/husköpareprogram och Sofias änglar...
1f603.png
:D

F. kom mitt i och vi babblade en stund om ditten och datten, vilket kan behövas ibland. Det är ju lite dags att kavla upp ärmarna för både det ena och det andra... en del blev gjort igår. Vi får hoppas att det leder till något också.

Idag funderar jag på en bara vara dag... med permobilen. Lite trött på det mesta.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok God morgon, solen skiner, blå himmel och jag "glömde ihåg" att be J, sätta permon på laddning, jag blev väl så förvånad när h-n frågade...
Svar
5
· Visningar
390
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok November - februari är såna där månader, som jag gladeligen hade bosatt mig utomlands om någon kunde sponsra mig... I natt har jag sovit...
Svar
0
· Visningar
497
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 104
Senast: cassiopeja
·
E
Hästvård Jag hittade lite tips i en bok som jag tänkte lägga ut här. OBS! Detta stod i en bok! Alltså får ni tolka det hur ni vill, men vad jag...
Svar
19
· Visningar
3 927

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp