Liten blir stor idag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Första dagen på gymnasiet, min lilla plutt?
Är han verkligen tillräckligt gammal för det? Kan inte vara möjligt för det innebär ju att jag börjar bli gammal hemska tanke.

Å andra sidan säger min kropp ifrån ibland så jag är nog ganska gammal nu. Speciellt mina fötter som jag just nu skulle kunna tänka mig såga av vid fotknölarna. Blev kanska mycket gående och klättrande i helgen.
I morse tog jag mig knappt ner för trappan :cry:

Nu blir det ganska strikt kosthållning ett tag framöver, inget mjöl öht (varit liiiite för frikostigt där), nerdragning på potatis och rotfrukter och kokosolja i teet eller kaffet minst en gång per dag.

På torsdag börjar ridningen, vore ju kul om jag kom upp på hästen då utan lyftkran :rofl:
Köpt ett par nya ridbyxor, dock oskodda. Det har jag inte haft på flera år, kommer bli spännande och se om jag håller mig kvar i sadeln. Även köpt ett par nya stövlar, de var kanska billiga och lite ovanlig modell, men har inte vågat prova dom än. Rädd jag inte får på mig dom. Dottern kommer säga dom är fula är jag kanska säker på, men jag tycker dom är häftiga
ffd08202b178ae9da0a647c8d851aee5.jpg
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 079
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Min kostomläggning har verkligen gett resultat Inte bara viktmässigt utan nu känner jag att energin är tillbaka, mår så himla mycket...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: cewe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det var fredag kväll. Klockan hade blivit halv sju och hon var äntligen på väg hem från jobbet. Hon var bara 18 år, men hade lyckats få...
Svar
0
· Visningar
710
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp