Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Liten hingst

fia0

Trådstartare
Jag söker en liten hingst att betäcka med. Jag har en minihäst på 82cm och skulle vilja hitta en hingst att betäcka med. Hon är shetlandsponny men har inga papper så en reggad shettis är inte aktuellt. Hon är tidigare betäckt med en american miniature, eftersom de inte har samma regler.

Har ni några förslag?!

ameo

Moderator
Sv: Liten hingst

Jag vill inte tipsa om några hingstar eftersom jag inte tycker man behöver föda upp en massa ostammade korsningar när det dräller av renrasiga ponnyer med full stam i den storleken...

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5528 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Avel Lite snabba pix och sent på säsongen🙈Men nu står vi med ett welshsto och vi vill gärna betäcka henne. Söker en trevlig b-ponny hingst...
Svar
11
· Visningar
945
Avel Funderar på att ev betäcka mitt arabsto nästa säsong. Hon har tidigare varit verksam inom arabaveln innan jag köpte henne. Jag är nu ute...
Svar
7
· Visningar
1 356
  • Artikel
Bukefalosnyheter Jag arbetar just nu med lite ändringar av hur de olika forumen är organiserade. Det har tidigare funnits önskemål om att dela upp en...
Svar
7
· Visningar
409
Hästvård Först och främst vill jag säga att veterinär är inkopplad och jag väntar på svar från blodprov. Men hon var ganska osäker på vad vi ska...
Svar
18
· Visningar
2 025

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kai Ken
  • Valp 2021

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?