Liten hingst

fia0

Trådstartare
Jag söker en liten hingst att betäcka med. Jag har en minihäst på 82cm och skulle vilja hitta en hingst att betäcka med. Hon är shetlandsponny men har inga papper så en reggad shettis är inte aktuellt. Hon är tidigare betäckt med en american miniature, eftersom de inte har samma regler.

Har ni några förslag?!
 
Sv: Liten hingst

Jag vill inte tipsa om några hingstar eftersom jag inte tycker man behöver föda upp en massa ostammade korsningar när det dräller av renrasiga ponnyer med full stam i den storleken...
 

Liknande trådar

Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 064
Avel Hej! jag behöver tips från er med mer erfarenhet. Jag har några ston på besök till min hingst, varav ett av dem aldrig varit betäckt...
Svar
9
· Visningar
1 183
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 366
Senast: Hedinn
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 887

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Överproduktion av hud?
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp