Liten julklapp till många?

MissFideli

Trådstartare
Har ni nått tips på en nån sak som många hästmänniskor kan ha nytta av? Får kosta max 70-75 kr. Behöver inte vara hästrelaterat, men får gärna vara det. Jag kommer sätta hästens namn på.

Har funderat på reflexer (med hästens namn på) men behöver fler idéer.
 
Ett par rejäla ullsockar skulle nog dom flesta uppskatta! Annars: en påse hästgodis och en lite "dyrare" hovkrats? Typ med träskaft.
 
Reflex som man kan fästa med klips.
Det finns så sjukt många bra reflexer men inga man kan sätta vart man vill. Reflex med klips kan man hänga i schabrak, ridtäcke, byxben etc. Jag har tappat bort mina och saknar de sjukt mycket!
 
Eller någon tygkasse eller så. Som man kan ha borstar i eller annat

Håller med här, ryktpåse med namn är ju perfekt att ha hänga på boxdörren, eller att enkelt ta med sig ut om man borstar av hästen utanför stallet, eller har en mysstund i hagen eller om man är iväg på en ridkurs över dagen, eller t o m natten. Och man inte vill ta med hela ryktlådan, utan bara det viktigaste.
.
 
Kom på att jag hittade jättegulliga smålampor i just hästform på Clas Ohlson. Köpt en vit att ha i tränset och en röd att hänga i svansen när jag rider ut.


Älsk på dessa! 😍😍 Har en hel drös, i hundhalsband, på barnvagn, i svans, stigbyglar träns mm, på nycklarna, i barnens kläder... Små, extremt tåliga, lätta, billiga, många färger och utformningar 👍👍👍
 
Håller med här, ryktpåse med namn är ju perfekt att ha hänga på boxdörren, eller att enkelt ta med sig ut om man borstar av hästen utanför stallet, eller har en mysstund i hagen eller om man är iväg på en ridkurs över dagen, eller t o m natten. Och man inte vill ta med hela ryktlådan, utan bara det viktigaste.
.

Min syster fick en sån, hon har den med på tävlingar. Men i detta stall får inget sånt hänga framme. Kan det vara av intresse ändå? För jag gillar verkligen idén.
 
Min syster fick en sån, hon har den med på tävlingar. Men i detta stall får inget sånt hänga framme. Kan det vara av intresse ändå? För jag gillar verkligen idén.

Jag skulle bli jätteglad, så det tycker jag. Man kan väl ha det i sitt skåp och ta fram när man pysslar, eller som sagt ska iväg på något.
 

Liknande trådar

Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 173
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 097
Senast: Zpunk
·
Foder & Strö Skåne drabbas av ihållande minusgrader och som gårdsägare med småbarn är fruset vatten inte välkommet... Jag har ett kallstall så just...
Svar
2
· Visningar
596
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 984
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp