JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Liten parlör till travtugget
Moderator
Känns alltid ojämnt och får ont i höger fot vid ridning.
Utrustning Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Startad av valy
24 Jan 2025
Svar: 9
Visningar: 946
Utrustning
Att sortera i alla röster
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Startad av miumiu
12 Nov 2024
Svar: 14
Visningar: 1 803
Dagbok
Pengar och skam
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Startad av cassiopeja
24 Jan 2023
Svar: 11
Visningar: 3 083
Dagbok
Tjurigt sto
Ridning Hej!
Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
Startad av Ponnyn
28 Aug 2019
Svar: 21
Visningar: 8 745
Träning
Dressyrsnackis 19
Dressyr Fast alltså... Jag kommer att jag läste en artikel på temat om hur man använder en graman. Det här kan ha varit 10-20 år sedan, men då...
Lady_S
3 minuter sedan
Svar: 1 211
Visningar: 86 371
Grenar
Lös i magen varje höst.
Hästvård Intressant! Jag vill ta reda på mer. Vet du hur man hittar studierna?
Emma-pemma
38 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 489
Vård
Trotjänaravlivning...
Hästvård Nu har min vackra svarta dam vandrat vidare :cry: . Eftersom det regnat helt galet hela hösten kunde vi inte ta bort henne i hagen. Utan...
lizzie
Idag kl 08:52
Svar: 19
Visningar: 1 185
Vård
Bukes bokcirkel tråd nummer två!
Kultur Välkomna att rösta!
Då är det dags att starta en ny omröstning för att välja den tredje och fjärde boken som vi ska läsa. Omröstningen...
Startad av stjarnhimmel
Torsdag kl 11:33
Svar: 7
Visningar: 304
Allmänt