Bukefalos 28 år!

Liten pojke utskrattad

Sv: Liten pojke utskrattad

Ja! Visst är han underbar ungen:love:
Det finns en längre version på den där, där man får se varför han är så orolig för sin lillebror. Dom har skojat runt lite i sängen och han råkar stöta ihop med sin lillebror så han börjar blöda lite på läppen eller något sånt och blir orolig och måste berätta för papsen vad som hänt:D

Så sjukt roligt dock när pappan inte kan hålla sig för asgarv i slutet när han precis sagt "no it's not funny, NOT funny".

Den här är också riktigt kul faktiskt:
http://www.youtube.com/watch?v=sb9eL3ejXmE

Så himla söt när han viftar frenetiskt med armarna:rofl:
 
Sv: Liten pojke utskrattad

Nämen fy, jag tycker bara synd om pojken! Att hans pappa gör narr av honom så när han försöker säga nåt allvarligt... Nä, inte snällt!
 
Sv: Liten pojke utskrattad

Ja den första tycker inte jag heller var så rolig, fast jag minns att jag fnissade åt Sam också när han försökte säga Blöt. Just för att det blir ett så himla tydligt BL.
 
Sv: Liten pojke utskrattad

Jo det är klart att det kan låta roligt när barn försöker uttala vissa grejer, det tycker jag med. Men man kan ju välja att vara lite diskret om man tycker det är kul och inte göra narr av honom så. Pojken är ju väldigt upprörd så jag förstår verkligen att han blir skitsur när han blir utskrattad.
 
Sv: Liten pojke utskrattad

Jag förstår inte vad som är så roligt: killen blir hånad och utskrattad av sin far, dessutom filmad och därefter uthängd på nätet för ytterligare förnedring.

Vidrigt. Stackars barn.
 
Sv: Liten pojke utskrattad

Håller helt med här..

Usch storebror är orolig över sin lillebror och pappan kan inte sluta garva ÅT honom :-(. Jag vet hur jäkla svårt det kan vara ibland att hålla sig, men man får ju som förälder lägga band på sig..
 
Sv: Liten pojke utskrattad

Jag förstår inte vad som är så roligt: killen blir hånad och utskrattad av sin far, dessutom filmad och därefter uthängd på nätet för ytterligare förnedring.

Vidrigt. Stackars barn.



Jag håller också med, jag förstår inte hur någon kan tycka alla de här olustiga barnfimerna med händelser är något att skrattas åt?

Som ramlar ur gungan eller ramlar i poolen eller snubblar o slår sig.....jag undrar hur mycket som är riggat av vuxna:mad:...för att de ska få sig ett gott skratt???????

Och hur är man funtad som vuxen att lägga ut sina barn på nätet så andra kan skratta eller som det är ibland, hånskratta åt dem?
 
Sv: Liten pojke utskrattad

Jag håller också med, jag förstår inte hur någon kan tycka alla de här olustiga barnfimerna med händelser är något att skrattas åt?

Som ramlar ur gungan eller ramlar i poolen eller snubblar o slår sig.....jag undrar hur mycket som är riggat av vuxna:mad:...för att de ska få sig ett gott skratt???????

Och hur är man funtad som vuxen att lägga ut sina barn på nätet så andra kan skratta eller som det är ibland, hånskratta åt dem?
:bow:

Jag tycker hemvideoprogram på TV är något av det smaklösaste som finns. Minns ett inslag jag råkade se för något år sedan: en mamma med ett barn i tre-fyraårsåldern står vid strandkanten, plötsligt kommer en våg och barnet ramlar och får huvudet under vatten, blir skrämt och börjar gråta. Vad morsan gör? Drar barnet i armen och tycker att h*n ska visa upp sig för kameran, barnet vill inte alls, är jätteledset och söker bara tröst från mamman, som liksom knuffar bort barnet ifrån sig och menar att "visa upp dig för kameran nu". Och publiken skrattade, naturligtvis.

Någonstans där passeras gränsen mellan "fullkomligt osmakligt" och "stört".

Och sedan kom Youtube och filmkameror blev var mans ägodel. Jag undrar om dessa störda, empatilösa idioter till s.k. "föräldrar" någonsin själva har funderat på (det har de säkert inte) hur de skulle känna om de blev uthängda till offentlig förnedring. Har de tänkt tanken att sådant som hamnar på internet är väldigt svårt att få bort därifrån? Hur kul är det för ungarna när konsekvenserna av deras empatistörda föräldrars idiotfilmer jagar dem upp i tonåren och vuxen ålder?
 
Sv: Liten pojke utskrattad

Så himla söt unge!:love: men vad är det för fel på pappan?! "you're not a single lady" är en så otroligt onödig, elak kommentar till en sån liten! låt ungen ha kul för fasen!:mad:

första videon: håller med många av föregående kommentarer! stackars barn! han är ju jätteorolig att lillbrorsan gjort illa sig och så blir han utskrattad!:mad:
 
Sv: Liten pojke utskrattad

Håller också med om att det är synd om den första killen, man ska inte retas...

Men här ska ni få nåt kul, jag bröt ihop. Något som visar på att man måste ha tålamod när man jobbar med barn.

Dagisfröken ska ta på liten kille gummistövlar modell minsta, och det går inte alls. Sprattlande unge och trånga stövlar. När hon genomsvett NÄSTAN fått på den ena så ser hon att det är fel fot. Bara att börja om.

Kämpar än en gång och har fått på den ena och nästan den andra när killen säger att det är brorsans stövlar.

Dagisfröken tar av dem.

"Men jag fick låna dem idag för mina var blöta!" säger killen då.

Bara att börja om igen.

Efter mycket stånk och stön så är stövlarna på. På med jacka och mössa. Fröken frågar killen var vantarna är?

Killen svarar "i stövlarna!"

:D
 
Sv: Liten pojke utskrattad

Eller min kompis 2 åriga dotter smög in till dem på natten och kröp ner, la handen på sin pappa och sa "Bli inte rädd pappa, det är bara jag" :d
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur hanterar ni er irritation kopplat till hästen? Har haft min häst sedan februari i år och hon är så fruktansvärt pillig med mulen...
2
Svar
27
· Visningar
2 429
Senast: SkorpSmulan
·
  • Artikel
Dagbok När jag var liten hade jag en så kallad "bästis" liksom så många andra småtjejer. Har kanske nämnt henne här i min dagbok tidigare, jag...
Svar
0
· Visningar
434
Senast: miumiu
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 230
Senast: movi
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
858

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Häst med eksem

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp