liten ryttare

Har en beg hjälm storlek 51-52 till lilla dottern och köpte en väst till henne på Granngården i förra veckan. Hon är en liten femåring. Väldigt smal. Enligt måttabellen låg hon på de nedre gränserna. Stod att det fanns specialstorlekar att beställa.
 
min svägerska har till sin dotter...
hjälm har hon haft sen hon var typ 2 västen fick hon när hon va 3-4 nånting...fast den va inte lätt att få tag på...
på h**ks så hade dom ingen och deras förklaring var att "så små barn ska inte rida fattar du väl"
hittade den hon har på odal tror jag....

:banana:Charlie :banana:
 
ja....
tror att våran h**ks e lite speciell...
surare och mer icke service inriktade tanter får man leta efter...
dom e lixom mer intresserade av att ha kafferep bakom disken...
Man e sugen på att starta eget och konkurera ut dom...

:banana:charlie :banana:

:banana:Charlie :banana:
 

Liknande trådar

Utrustning Som rubriken lyder. Rider du med säkerhetsväst? Rider du inte med säkerhetsväst? Varför? 😊
2 3
Svar
42
· Visningar
2 985
Senast: sweep
·
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
305
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag tänkte köpa en värmeväst som man laddar upp med usb. Men så blev jag osäker på om det kommer funka med en skydds/säkerhetsväst...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Frauk
·
Utrustning Efter ett par års uppehåll från ridning ska jag nu köpa mig en ny häst och har insett att min lastgamla hjälm har gjort sitt. Så jag...
2
Svar
35
· Visningar
1 112
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp