liten ryttare

S

Spirelli

Har en beg hjälm storlek 51-52 till lilla dottern och köpte en väst till henne på Granngården i förra veckan. Hon är en liten femåring. Väldigt smal. Enligt måttabellen låg hon på de nedre gränserna. Stod att det fanns specialstorlekar att beställa.

S

squirlett

min svägerska har till sin dotter...
hjälm har hon haft sen hon var typ 2 västen fick hon när hon va 3-4 nånting...fast den va inte lätt att få tag på...
på h**ks så hade dom ingen och deras förklaring var att "så små barn ska inte rida fattar du väl"
hittade den hon har på odal tror jag....

:banana:Charlie :banana:

S

squirlett

ja....
tror att våran h**ks e lite speciell...
surare och mer icke service inriktade tanter får man leta efter...
dom e lixom mer intresserade av att ha kafferep bakom disken...
Man e sugen på att starta eget och konkurera ut dom...

:banana:charlie :banana:

:banana:Charlie :banana:

Liknande trådar

Utrustning Gjorde första flygturen av hästen idag sen jag köpte honom för två år sen. Hjälmen köpte jag ny i samma veva, jag landade på rygg och...
2
Svar
24
· Visningar
1 065
Senast: Rosett
·
Utrustning Har en säkerhetsväst som varit med några år. Har varit med vid några avramlingar, dock inga särskilt farliga och den har inte blivit...
Svar
2
· Visningar
318
Senast: Andromedae
·
Utrustning Vissa kedjor t.ex. XXL kör samma erbjudanden ungefär samma tid varje år. Gör Hööks det? För knappt ett år sedan köpte jag en...
Svar
18
· Visningar
1 641
Senast: Kiwifrukt
·
Utrustning Utifrån de säkerhetsvästar jag provat (inte många, bl.a. en Komperdell som inte såg ut som på produktbilden) känns det som att de inte...
2
Svar
31
· Visningar
1 625
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar