Liten telefon med ok kamera, finns det?

Ponylove

Trådstartare
Behöver en ny mobiltelefon,
har en större smartis genom jobbet, men vill privat ha en liten som går ner i ridbyxfickan.

Finns det?

Har inga stora krav, mer än att den ska ringa, smsa och gå att surfa på helst, och plus är bra kamera då den på jobbmobilen är usel.
 
Men om du har så specifika krav som max 4 tum så gå in på prisjakt, pricerunner osv och ställ in maxstorlek på skärm och se var du får upp? :) Det är knappast ett stort utbud att gå igenom?
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 776
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 238
Senast: Praefatio
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 041
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Jag har en sheltie, och sheltie är "min ras" sedan årtionden. Det jag gillar är storleken och att de är alerta och lättlärda. Men jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 619
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp