Liten uppdatering av tilläggsprogram genomförd

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Under gårdagen uppdaterade jag några tilläggsprogram här på forumet för rapporter, notiser, varningar och några till.
Det kan innebära lite förändringar, jag har dålig koll, men bör främst handla om buggrättningar.
Skriv gärna här nedan om ni upptäcker några skillnader eller problem.
 
Jag har precis uppdaterat tilläggsprogrammet för att ignorera trådar. Bara buggrättningar tror jag. Skriv nedan om något verkar konstigt.
 
Ytterligare en liten uppdatering av tilläggsprogram för rapporter och varningar genomfördes för en liten stund sedan.
 
Någon uppdatering har gjort att brödtexten blivit blekgrå.
I den här tråden är texten svart men på Allmänt är texten grå och svår att läsa om man inte har jätteskarp syn.

Går det att fixa @Gunnar ?
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Jag genomförde en uppdatering för en liten stund sedan, vilket ledde till ett kortare avbrott. Det är ett litet antal tilläggsprogram...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det handlar om ett tiotal tilläggsprogram som buggrättats och möjligen fått någon ny funktion. Skriv gärna nedan om ni hittar något...
Svar
13
· Visningar
1 239
Senast: Shaggy
·
Bukefalosnyheter Ett tiotal tilläggsprogram för forumet har precis uppdaterats. Det handlar framförallt om buggrättningar, men det kanske har tillkommit...
Svar
18
· Visningar
1 519
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 295
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp