Bukefalos 28 år!

Liten Wira

movi

Trådstartare
Vi har ju pratat hemma lite om att vi skulle ta bort vår schäferkille Aros redan för ett par veckor sen, och då kom ju även tankar på ny hund eller inte.

Vi har funderat och pratat, och sen åkte vi i alla fall och kolla på lite valpar, storleken sjönk ganska betydligt....
Och jag ramlade tillbaka till skägg, dock inte riesen som jag haft tidigare, det blev en dvärg.

Liten Wira, på kortet 5v ca, idag är hon 6v, så om 14 dagar får vi hem vår nya familjemedlem.
Wira4.jpg

Wira3.jpg

Wira2.jpg

Wira1.jpg

page12.jpg
 
Sv: Liten Wira

Underbart söt! Här har det genom åren varit ett ständigt velande mellan riesen, dvärg och schäfer. Hade faktiskt alla tre raserna samtidigt under några år. Lycka till med nytillskottet!
 
Sv: Liten Wira

Svarar alla

Ja hon är p/s, och jättesöt. Vi ska dit en sväng idag med, vi åker dit en dag i veckan fram till hon kommer hem, så känner hon igen lite röst ich lukter och har hört sitt namn från oss och uppfödare :-)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 342
Senast: hundtant
·
Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 542
Senast: Tora
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 245
Senast: AbCdE
·
Relationer Hej, jag är helt ny på forumet som jag hittade av en slump. Verkar vara en trevlig stämning med ärliga människor. I försök om att hålla...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
21 907
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Försäkring
  • Hur få bort fåglar ur ligghallen?

Hästrelaterat

  • Servering på tävlingar
  • Älgflugor
  • Trögt att sälja häst nu?

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp