Bukefalos 28 år!

Litet datorproblem.. Eller något sådant!

Hundbloggerskan

Trådstartare
Jag köpte en dator för ca 4 månader sedan. Det är inga problem med den förutom att på senaste tid (ca 1-2 veckor) så har den typ hackat på sidor som hastnet.se och blocket. Alltså många bilder och sådant. Internet är inte världens snabbaste men det har aldrig påverkat att den hackar tidigare på andra datorer eller så.
Det är också en sak som hänt 2ggr, att när man har uppe några olika saker så rätt som det är så laggar den och sen så startar den om sig själv.
Vad tror ni det kan bero på?
Det är en HP Compaq CQ1000 PC, vi har Windows Office 2011 och Antivirus sedan första gången vi startade den så det ska inte vara något virus. (Köpt Anitvirus och inte laddat ner eller liknande)

Operativsystem: Windows 7 Home Premium 64-bit
Processor: AMD E-450 Dual-Core 1,64 GHz
Internminne: 4GV DDR3
Hårddisk: 1000GB (inte använt mkt av det minnet)
Grafikkort: AMD
Grafikminne: 949MB Delat

Några tips eller så? Jag har rensat ut lite från datorn och slängt över 2000 bilder men ändå så har det inte ändrats, inte mycket av minnet är använt och det hackar på hastnet.se och blocket (osv.) fast jag bara har Spotify och den sidan uppe så det kan ju inte vara att jag har få mycket igång?

Några tips?
 
Sv: Litet datorproblem.. Eller något sådant!

Gissar att det är det virtuella minnet som spökar. Kolla i Windowshjälpen hur du ändrar.
 
Sv: Litet datorproblem.. Eller något sådant!

Jag har kollat och hittar inte det? Jag har sökt i Support och Hjälp och det står bara att man ska göra en diskrensning osv. Ingenting om hur man ändrar det virtuella minnet. Några tips?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har bestämt mig till 99% nu att köpa en ny stationär dator. Funderade på Macmini ett tag, men har kommit fram till att fortsätta med...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: tim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp