Bukefalos 28 år!

Litter Lifter+Tigerino?

gul_zebra

Trådstartare
Ja, jag tror jag har koll på svaret men frågar ifall jag har fel - visst lär Litter Lifter kunna användas till Tigerino va? Eller är Tigerino för grovt tro?
Och - är Litter Lifter så bra som den verkar, är den värd pengarna?

Lär beställa kattsand om ett par veckor, tänkte testa Tigerino och tänkte slå till på en Litter Lifter samtidigt :D
 
Sv: Litter Lifter+Tigerino?

Om du nu ändå bara ska testa sanden så kanske du inte tycker om den så kan du ju använda LL till en annan sand om du byter.
Det är en av de bästa investeringarna jag gjort när det gäller kattsaker. Jag har tre stycken, en original, en beamer och en travel.
 
Sv: Litter Lifter+Tigerino?

Jo det är klart. Tänker mest att det är onödigt att köpa en just precis nu om jag fastnar för Tigerino och de inte funkar ihop.
Nu antar jag att det borde funka, men jag kan ju ha fel :p
 
Sv: Litter Lifter+Tigerino?

Den funkar på Evercleans Less Track som har större korn. Nu vet jag dock inte hur sanden du ska testa är.
Om du kan välja modell så hade jag valt Beamer (eller heter den kanske Beaver?) framför originalet.
 
Sv: Litter Lifter+Tigerino?

Ah, ja då borde det ju gå! :)

Jag beställer från zooplus och de har bara originalet, så jag kör på den. Vill jag testa nån annan så kan jag göra det sen - originalet på zooplus kostar bara 49 spänn så det vore dumt att inte testa den när jag ändå ska lägga en beställning oavsett :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 259
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 310
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 966
Senast: Twihard
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 636
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp