Bukefalos 28 år!

Litterlocker

MissFideli

Trådstartare
Jag har sen ca 12 v konstaterat att kattungar luktar en hel del. Inte bara god bebisdoft utan dom lämnar några bruna korvar i lådan som luktar skunk !! Gör ren lådorna (2 st/5 katter) 2 ggr/dag men det räcker inte. Istället för att springa ut och in, slösa påsar eller göra balkongen till gödselstack är jag nu väldigt nyfiken på LitterLocker. Den är ju lite smådyr, men är det nått som är bra? Nån som testat eller vet nån som testar som kan rekomendera?
 
Den e bra tycker jag. Jag har en till salu som e använd i ca två månader. Vill du köpa? Den kommer med en x-tra plastgrej, som man skall fylla på med. Vill ha 200 för den...
 
Den verkar bra, har dock inte testat själv.
Tror det finns ngn motsvarighet till blöjor som kostar lite mindre...
 
Det är en stor behållare man lägger den förorenade sanden i istället för att använda en påse per gång. Denna håller undan lukt och man kan fylla på massor innan man behöver tömma den. Svårt att beskriva, sök på LitterLocker så får du reda på mer.
 

Liknande trådar

Katthälsa Tänkte ventilera lite om det problem vi haft med att katterna kissar inne senaste veckan. Det började med att Aslan råkade kissa på...
Svar
8
· Visningar
1 658
Senast: cili
·
Hemmet Buke brukar ju ha svar på allt så jag tänkte bolla lite med er :) Jag och sambon köpte ett jättefin hus för ett tag sedan, samma dag...
Svar
19
· Visningar
2 718
Senast: Draumsyn
·
Övr. Katt Alla vet väl att kattmänniskor är slöa av naturen, därför ska jag - mästerkatten - tipsa om lite sätt att pigga upp dom på! Alla...
Svar
11
· Visningar
1 462
Senast: bananabambi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp