Livet med ångest

Den är fortfarande här.
Har så mycket saker jag borde göra men inte kommer mig för samtidigt som jag känner mig rastlös.
Var till affären nyss och det var ganska skönt ute.
Ska se om jag kommer iväg på en promenad.
Men nu ska jag dricka kaffe
 
Motion hjälper mot ångest och promenader är jättebra så även om oron är kvar hoppas jag att ångesten släpper och att du kan andas normalt igen. ❤
 
Har du testat kinesisk akupunktur? Det hjälpte mot min ångest - snabbt och effektivt...men dyrt. En investering för livet.
 
Har du testat kinesisk akupunktur? Det hjälpte mot min ångest - snabbt och effektivt...men dyrt. En investering för livet.
Det är ju det med dyrt.
Med min inkomst finns det inte möjlighet till det.
Sen vettesjutton var närmaste skulle finnas här.
Brukar ha lergigan som dämpar det värsta men har bytt vc så får se vad läkaren säger den 14
 
Förra läkaren ville skriva ut theralen men hon insåg att det inte funkar med övrig medicin.
Jag vill inte byta fungerande medicin heller så.
 
Har det skitjobbigt just nu
Orsaken är nog min ensamhet
På jobbet är jag omgiven av mina underbara elever men hemma är jag extremt ensam.
Har varit för mycket för att jag ska orka eller vilja hitta vänner i närheten med.
Just nu kämpar jag med att sätta upp nät åt min underbara katt så hon kan få njuta av balkongen med
 
Tinar en matlåda som jag hade i frysen
Annars hade det nog inte blivit nån mat idag.
Håller på att tvätta.
Fruktansvärt icke produktiv dag.
Måendet är i bott och jag ser fram emot att jobba då jag inte hinner tänka så mycket på mig då
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Brukar göra det då och då. Var nätt och jämnt vaken så hade så hade svårt att parera det. Brukar spänna kroppen så hårt jag kan och sen...
Svar
0
· Visningar
403
Senast: Rosett
·
L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag verkligen verkligen HATAR är att jag blir så jävla på verkad av andra helatiden. Eller inte HELATIDEN men iallafall för...
2
Svar
32
· Visningar
1 480
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Eller så har senaste dagarna känts i alla fall. Jag verkar ha tre känslolägen just nu; hysteriskt skratt, gråt eller apati. Stress...
Svar
11
· Visningar
1 264
Senast: Sasse
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag HAR försökt. Jag lovar att jag har det så jävla mycket även fast vissa kanske inte tror det. Men helt ärligt så som mitt liv har...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 609

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp