JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Usch, vad hemskt...
Värdet av en mobiltelefon?
Dagbok För ett litet tag sen så dog min mobiltelefon helt plötsligt. Jag fick problem med att svara på samtal så jag tänkte att jag skulle...
Startad av cassiopeja
17 Dec 2025
Svar: 5
Visningar: 598
Dagbok
Älskade hästar och tankar som gnager
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Startad av Stålvilja
3 Feb 2025
Svar: 44
Visningar: 6 880
Dagbok
Kortison till katt livet ut. Vad är era erfarenheter?
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
Startad av kratbran
9 Mar 2024
Svar: 23
Visningar: 6 714
Katt
Hormonstörd
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Startad av cassiopeja
19 Maj 2024
Svar: 8
Visningar: 1 388
Dagbok
.
Dagbok Tveksamt. De flesta gillar inte att städa 😅
För mig är det däremot avkopplande. Men inte alltid jag tycker det är så festligt. Beror på.
karamelldrottningen
Idag kl 03:16
Svar: 1 913
Visningar: 137 827
Dagbok
Secret Easterbunny 2026
Tjatter Hmm, jag tror att jag kanske hittade ett substitut för presenten som inte gick att få tag på. Ska svänga förbi större affär imorgon för...
Caoimhe
Idag kl 01:25
Forsättning på bildtråden 3
Tjatter Kanske inte din prioritet just nu men gör gärna om det känns bättre! Ta hand om dig, du är fin oavsett! <3
Sel
Idag kl 01:14
Svar: 850
Visningar: 129 870
Allmänt
Är rökarna utrotade?
Kropp & Själ Hur vanligt är det egentligen att folk röker numera?
Har alla förbund haft effekt på att få färre människor att röka?
Startad av Inte_Ung
Söndag kl 06:05
Svar: 191
Visningar: 5 453
Allmänt