Ljud på Facebook

Silver Girl

Trådstartare
Jag har för tillfället en lånetelefon och när jag är inne på Facebook så kommer det ett "plopp"-ljud när jag gillar ett inlägg och ett "pling"-ljud när jag gör ett inlägg. Detta hände aldrig på min vanliga telefon. Någon som vet hur jag blir av med detta? Hittar inga inställningar på Facebook
Jag har stängt av alla knapptryck-ljud på telefonen då jag upplever dem som irriterande.

Skulle det inte gå står jag ut ett par veckor till jag får tillbaka min egen telefon, men hoppas det är något enkelt jag bara missat.
 
Vet inte om du löst det redan men om det är det ljud jag tror du menar så har jag fått bort det genom:
- inställningar
-media
-”ljud i appen”
På paddan ligger det direkt under Ljud och på min mobil ligger den under underrubrik video-och fotoinställningar.

Väldigt gömt o konstigt placerat. Så tog sin tid innan jag hitta första gången. 😅
 
Vet inte om du löst det redan men om det är det ljud jag tror du menar så har jag fått bort det genom:
- inställningar
-media
-”ljud i appen”
På paddan ligger det direkt under Ljud och på min mobil ligger den under underrubrik video-och fotoinställningar.

Väldigt gömt o konstigt placerat. Så tog sin tid innan jag hitta första gången. 😅
Hittade något som heter medieljud och stängde av det. Det hjälpte inte.
Men det försvann när jag satte telefonen på ljudlöst/vibration så den får vara så tills jag får tillbaka min egen.
 

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 966
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
5 013
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 293
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 902

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Hönstråden II
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp